DERP EXTREME

Urgh, jag blir så trött....först går jag till simhallen 07.00 och inser att den är stängd. Går hem med svansen mellan benen. Men det slutar inte ens där! När jag kom till tågstationen innan för att ta tåget till Göteborg, där jag skulle vara volontär, så får jag höra att inga tåg kan åka till eller från Göteborgs station. Tåget skulle med andra ord bli superförsenat och jag skulle komma ungefär en timma försent till placet jag skulle jobba på! Så jag sket i det idag, får ta tag i det sum other day. Och det här skulle vara min duktiga dag...

Får väl helt enkelt ta och vända dagen till en duktig dag ändå och pallra mig till simhallen nu istället, och sedan fortsätta kvällen med engelska-plugg! Cause I'm friggin' AWESOME, yeah buddy.

Doesn't she look like an awesome girl? With an awesome shirt and an awesome jacket and awesome...awesome? Awesome. Awesome.

Kommentarer

Släng iväg en kommentar!

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0