Vad är väl en Kanye i Göteborg

Satte alarmet på 08.30 idag eftersom Riccardo skulle hänga vid låset till att köpa Way Out West-biljetter till oss klockan 09.00. Tro fan då att sidan ska hacka sig och ha sig, och att biljetterna tar slut på 5 minuter. Buhu. :( Var så taggad på WOW så det inte är sant, så när WOW publicerade igår att de skulle släppa extrabiljetter blev jag sketaglad! För ärligt talat, det är så sjukt många av deras artister som jag vill se. Här har ni de jag var awesomely peppad på att se (if you care):
  • Prince
  • Kanye West
  • Robyn
  • Fleet Foxes
  • Empire of the Sun
  • Edward Sharpe & The Magnetic Zeros
  • The Hives
  • Thåström
  • Tiësto
Det finns dock fortfarande kvar lördagsbiljetter, men varken Prince, Thåström, Robyn eller Fleet Foxes spelar då. Grejen med det är också att en endagsbiljett bara är 300 kronor billigare än ett fullständigt festivalpass. Känns något för dyrt...Nä, nu ska jag dränka mina sorger med lite sömn, brukar funka. Puss från en sne Martina :C


Prince

Kommentarer

Släng iväg en kommentar!

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0