Today I feel like doing something

Fick helt plötsligt den här dagen ledigt från musikalen, och helt ärligt känns det skittråkigt! Det känns som om jag vart så osocial med människor hela sommaren, så jag såg verkligen fram emot att tönta mig med massa sketungar hela dagarna! Men men, från och med imorgon kommer vi ses varje dag i 16 dagar så det får väl vara väl!

Åt med Aleks på Cheers and Beers igår, blev hamburgare, så sjukt gott! Älskar såna stora och riktigt gjorda hamburgare, mmh. Sen sov jag där och när han skulle köra in mig till Cabaret-repetitionen så köpte vi...*trumvirvel*...CHEESEBURGARE. Och varsin Double Taste Shake - som btw är så jävla cpgod - fast som, btw igen, får en att känna sig som en sumobrottare efteråt. Vi håller på att göra varandra feta, vet inte om jag diggar detta alltså.

Meeen nu får ni checka lite finiga beachbilder från i måndags då man faktiskt kunde kalla denna årstid för sommar.






Kommentarer

Släng iväg en kommentar!

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0