Hängövertvå

Chabalooba!

Awesome att jag bloggar varje dag som jag tänkte, ehr. :C Men det är mycket nu!
Igår var jag ledig hela dagen vilket störde mig apmycket. Grått väder, inte världens bästa humör, segt huvud rent allmänt...Framåt eftermiddagen drog jag dock bort till mormor på lite käk och träffade morbror som nu är på besök i Sverige. Han bor i Oslo, så det är alltid lika kul att när han kommer och hälsar på! Chillade sedan vidare hemåt och mösilösade lite med min pojk, käkade pizza och drog vidare på nattbio - THE HANGOVER PART II! Sjukt värd film måste jag säga!

Idag varte musikalrepetition för hela slanten mellan 10-18, nådigare lär det nog inte bli imorgon heller! Som tur är så är vi ett jävligt gött, talangfullt, cp och roligt gäng så det funkar alldeles utmärkt alltihopa. Strax ska jag och bror min, som för övrigt fyller 13 j.vla år idag, börja kolla på Band of Brothers och käka tårta! Fint liv!



Ja men ja, jag leker modell så gott det går allså!

Kommentarer

Släng iväg en kommentar!

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0