Abstinens=?o.OO!!!dsd££52e

Okej, så, jag och Aleks har gjort en deal. Vi har Facebook-förbud. Problemet i det hela? JAG HAR ABSTINENSBESVÄR SOM HETER DUGA. Jag trodde verkligen inte att det skulle bli såhär illa. Värre blir det ju också då han inte tycker att det är jobbigt alls. Argh, men jag tänker inte ge upp! Insåg nu förresten att jag pratar om detta som om jag varit utan Facebook i veckor. Fallet är inte riktigt sådant, hehe...jag har nu varit utan FB i 1½ dygn. But still. :C

Vart med min baby i nästan tre dygn och har under dessa dagar avverkat hela fyra filmer, det är fan inte illa för att vara Martina De Filippo! Superbad, Braindead, The Haunting in Conneticut och Get him to the Greek har stått på schemat - och jag måste säga att jag faktiskt är ganska så nöjd med filmerna! Speciellt Get him to the Greek och Superbad, hur mysiga och roliga filmer som helst.

Idag ska jag chilla en stund med min kvinnliga baby, miss Ida Herdell. Puss så länge little monsters.



Kommentarer

Släng iväg en kommentar!

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0