London


Bild: caaan't remember


Jag klarar snart inte av det mer. Det kryper i hela mig. Jag har känt tankarna komma sakta men säkert och blivit mer intensiva för varje dag som går. Varberg är för litet. Varberg är för vardagligt. Varberg är för...Varberg.
Det är min älskade hemstad med vackra stränder, fina vänner och det lilla fina torget. Jag är stolt och otroligt glad över att ha fått och att jag får växa upp i den här staden, i det här landet. Men jag vill inte fastna här.

Känns ibland som om jag är en hamster fast i ett litet rosa hjul och man bara springer och springer, men det blir aldrig något nytt på vägen. Man ser samma ansikten, fikar på samma ställe och ser samma saker på väg hem från skolan.
Och hur fin den här staden än må vara, så har jag vart med om det nu i 15 år. I want a change.

London hade suttit fint. Mer än fint. Sen jag var där för andra gången i våras med mamma så har jag drömt om att skaffa mig en liten flat där. Läsa på London College of Fashion, festa i Soho, promenera på fina Carnaby Street och ta en heldag på Natural History Museum.
Att vakna upp bredvid en engelsman och äta frukost på The Hummingbird Bakery hade inte vart så tokigt heller.

Kommentarer
Postat av: OLIVIA - FOTOBLOGG

... och träffa han där killen ;D

2010-10-12 @ 16:02:36
URL: http://olivialarssonfoto.blogg.se/

Släng iväg en kommentar!

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0