When life gives you lemons...

...make lemon juice! (or squeeze them into people's eyes, hehe)
Chocken efter mobilstölden igår har lagt sig lite men känner mig fortfarande lite omskakad (haha). Nej men faktiskt, man blir så jävla ledsen och arg när något sånt händer. Har folk ingen respekt? Argh.

Det känns som att det mesta vill gå emot mig nu! Igår så råkade jag köpa fel godis för den åh så välbehövda 20-lappen jag fick av mamma som tröst och sen, när jag kom hem, lyckades jag välta glasskålen jag la godiset i. Har ett berg av plugg att ta itu med och ett stökigt rum. Ett smått brustet hjärta och trötta ögon. And on top of that, ett hår som känns helt vaxigt och äckligt. Jag duschade igår men duschade väl antagligen inte ut schampot & balsamet tillräckligt så just nu känns det som om varenda hårstrå är vaxtäckt, hehe, mysigt värre. :D

Nä, vet ni vad? Jag ska nog gå och hoppas på bättre dagar så hörs vi senare ikväll, tjingeling



Dagens outfit
Vit, sliten kofta köpt i årskurs 6, H&M
Svettig, illaluktande Italia t-shirt, InterSport
Ledsen min, Resultat av mobilstöld samt andra hjärtekrossande saker
Smörigt vaxhår, Salig blandning av schampo, balsam och fett

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: det är bra här:)

tack så mkt!

2010-10-25 @ 16:05:00
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Släng iväg en kommentar!

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0