Karma is a bitch

HOHO, tjena gott folk! Jag är inte världens bästa på att uppdatera, skärpning bruden.

Hur som haver, vad hade jag för mig igår...Tja. Skola, tjurade över den stulna mobilen, skippade magdansen och stack på konsert! Det var två lokala band och ett annat västkustband som spelade. Asphyxiation, Pass The Salt och Lavett närmare bestämt. Är inte ett fan av deathcore som de förstnämna sysslar med men de två andra föll mig mycket i smaken! Kom hem, åt kanelbullar och kände av att mitt trasiga hjärta steg mig åt huvudet...men det är bara att andas in och ut och fortsätta framåt.

Idag däremot, HA-HAAA, här ska ni få höra. Förutom det gamla vanliga skola - blablaba och blabla, så...fick jag nämligen tillbaka min mobil! Vill inte gå in på detaljer, men det jag vet nu är att den var snodd som jag misstänkte och nu är de flesta filer jag hade borta, men min baby är äntligen hos sin soulmate - JAG OCH INGEN ANNAN - så jag är helt euforisk! Mästerdetektiven Martina De Filippo. Klingar fint som snus.
(Fast lite smått psykotiskt är hon som är så fast vid sin mobil)



Psykodetektiven

Kommentarer
Postat av: Jesper Smidje

Jaha, tack så mycket (:

2010-10-27 @ 22:44:02
URL: http://smidjejesper.blogg.se/

Släng iväg en kommentar!

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0