Good morning, sunshine


Bild: weheartit.com


Haha, vaknade på ett mycket annorlunda sätt imorse! Mamma kom in i mitt rum och ruskade till mig lite och frågade: "Martina, hur mår du egentligen?" med en orolig ton i rösten. Jag fattade ingenting! Jag ba: "Eh...jag mår bra?" och trodde att det hade hänt nåt sjukt seriöst eller något. Men tydligen trodde hon att jag var dödssjuk eller något (peppar peppar) för jag sov till ett. ETT! Är det ens möjligt? Visst att jag somnade vid tre, men 10 timmar är omöjligt för mig att sova. Men skönt var´et.

Ska kanske bege mig ut på en powerwalk om jag hinner innan det är dags för att möta upp Taylor! Vi ska hyra film, laga mat och sen käka mina extraordinary muffins. :)



Tjingeling brudar o pöjkar!

Kommentarer

Släng iväg en kommentar!

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0