Everything leaves a mark

Dålig bloggning de senaste dagarna, aj aj. Men ibland blir det så - ibland skiner inte solen lika mycket på ens himmel så då måste man fokusera lite extra på sig själv.


Det här med kärlek gott folk, inte alltid världens lättaste. Den gör ju bara så jävla ont ibland. Det är inte världens roligaste när det känns som att någon håller i ens hjärta och kastar det mot den hårda och smutsiga asfalten lite när den känner för det. Så måste man plocka upp det själv och göra rent det. Plåstra om det. Vissa är ju mer oförsiktiga än andra. Är det inte ironiskt ändå? När någon inte vill annat än hålla i det med sina mjuka och fina händer, utan en tanke på att släppa taget - det är då vi har så lätt att vända ryggen till. Varför vet vi aldrig i förväg vad vi kommer ångra senare? Vi lär oss hela tiden men vi lär oss aldrig.

Var försiktig med era hjärtan och andras. Du kanske håller i någons utan att veta om det.



Bild: weheartit.com

Kommentarer
Postat av: KAJSA - LIFE IN LONDON

SV: Ja det känns lite tråkigt, men endå inte.. känner att jag vill vidare med nya saker och det räcker med 4 månader i London för mig, men jag älskar staden så någon gång ska jag väl tillbaka :D

2010-10-07 @ 22:47:47
URL: http://kajsafredriksson.blogg.se/
Postat av: Ida Herdell

Sjukt bra skrivet! Och det stämmer ju så himla bra :o duktig du är!!

2010-10-08 @ 21:16:48
URL: http://idaherdell.devote.se

Släng iväg en kommentar!

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0