I love my blog...eh

Alltså, jag blir så irriterad! Jag, som är väldigt mycket ateist, börjar nästan tro på en högre makt. Varje gång jag bestämmer mig för att börja blogga igen så antingen:
- hittar jag inte kamerasladden
- hackar datorn upp sig
- mitt inlägg raderas av klantighet eller internetproblem
- kommer det något annat i vägen (typ akut toalettbesök som resulterar i att jag sitter och skiter/dagdrömmer i 30 min så jag glömmer att blogga)

Så nu, mina vänner, SE INTE DET HÄR SOM ETT "MARTINA HAR BÖRJAT BLOGGA IGEN"-inlägg. Det går bara åt helvete då. Se inte ens det här som ett inlägg! Fortsätt inte läsa! Det är bara skit! Å på tal om skit, innan åt jag nog en av de godaste choklader (plural..?) jag ätit nån gång tror jag. Marabou Premium Dark Chocolate Mousse. 25 kr för 170 g underbarhet, inte illa måste jag säga. Ni får en bild på mig och den tillsammans nedan, vi är lyckliga tillsammans. Puss och god natt.



Kommentarer

Släng iväg en kommentar!

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0