Is this cheese?

Kom hem från Alice för 2 timmar sen, helt jävla fullproppad av godis, chips, cider och Cola. Kollade på 3 filmer i sträck - den första Friday the 13th, Step Up 3D och Streetdance 3D, fast utan 3D-effekterna of course. We ain't no rich bitches! Med oss hade vi två snygga blondiner också - Olivia och Ida, som är så fint länkade nere i hörnet, girl powah.

Nu när jag kom hem tänkte jag att jag skulle lägga mig tidigt för att orka gymma imorgon innan repet 13.30. Men f*ck that, orkar inte ligga och vrida mig i 2 timmar bara för att! Får orka om jag orkar vilket jag hoppas att jag orkar. Orkorkorkork. Som ett fint god natt tänkte jag bjuda på en bortklippd scen ur komedin av komedier. Borat är utan tvekan min favorit bland alla komedifilmer, helt jävla underbar!



Fick verkligen hålla för munnen för att inte skratta i 1245 decibel, sket ju nästan på mig av skratt, HAHAHA.

Kommentarer

Släng iväg en kommentar!

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0