-

Åh, varför ska rubriken alltid stå i vägen för att annars bra inlägg? Det är liksom...alltid när man ska skriva rubrik så känns det som att den antingen inte gör inlägget rättvisa, eller så bygger den upp alldeles för mycket förväntningar. Så det här inlägget får bli rubriklöst! Och nu insåg jag precis att jag skrivit flera meningar om rubriker. Då är det ju alltså, i sin tur, ganska så bra att jag inte skrev en rubrik som gav någon nån typ av förväntningar. Yey. MEN NAE, NU SLÄPPER JAG NOG DET!

Ska pallra mig till affären strax och handla pyttipanna som min lillebror så fint bad om igår! Sedan ska man väl försökta styla sig någorlunda okej och dra sig till musikalrep i 3 timmar. Inte illa alls - för på lördag blir det 9 timmars repetition och på söndag likaså. Jikes! Puss så länge mina fina.

Kommentarer

Släng iväg en kommentar!

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0