This is where you start paying - IN SWEAT

Okej, så, här har ni mitt första inlägg dårrå! Jag känner mig rätt okreativ för tillfället men hey, nån gång måste man börja (och sen så tvingade en viss Olivia mig att skriva ett inlägg idag!).

Men jag kan väl då berätta att jag nyss var på spinning. Aka träning som GARANTERAR självmordstankar för den inte så vältränade! Mot slutet så snurrade mitt huvud och jag trodde på riktigt att jag skulle...ja, inte behålla magens innehåll där den hör hemma. :)

De första tankarna som snurrade i mitt huvud när det började bli jobbigt var VICTORIA'S SECRET. Modellerna får ju seriöst betala i blod, svett och tårar! Men i och för sig vinner de ju glamour, snyggingar och pengar. Och nej, jag hade faktiskt inte tackat nej till att bära en Marchesa-klänning, ha Jude Law vid min sida och sisådär 2 miljoner extra på kontot. :)

Har ju bestämt mig på att tagga ner lite på allt godis, kakor & skitmat och börja träna lite mer seriöst nu. Får väl se om det håller längre än 4 dagar den här gången, haha!


Fruktansvärt vackra Adriana Lima...undra hur många timmars spinning som ligger bakom den kroppen?

Kommentarer
Postat av: olivia - fotoblogg

haha skönt inlägg:D (y)

2010-09-20 @ 21:16:17
URL: http://olivialarssonfoto.blogg.se/
Postat av: olivia - fotoblogg

dåligt bloggande tycker jag :)

2010-09-21 @ 22:49:45
URL: http://olivialarssonfoto.blogg.se/

Släng iväg en kommentar!

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0