Martina...Waldorf?

Okäy you guys! :) Inlägg numero due, känner mig åh så duktig!

Denna fantastiskt, underbara, härliga dag har vart mycket innehållsrik. Skola, hem, pannkakor, dans. Känner att spänningen stiger så jag nästan kokar över. :)

Så vad gör jag för uppséendeväckande in my crib at the moment? Tja. Jag skulle väl kunna skriva att jag sitter på min säng med sidenlakan i en kvällsoutit á la Blair Waldorf och äter jordgubbar med mitt färdiga plugg runt omkring mig. Jovars. Eller så säger jag som det är! Smutsigt golv, böcker och tidningar åt hitan & ditan, obäddad säng, oduschad sen dansen för några timmar sen och med plugget som bara samlar på sig. :D YES!

Meeen inte ska man klaga, har faktiskt en härlig dag framför mig imorgon! Skola från 8.10-12.20, sedan lunch med klassens utbytesstudent Taylor följt av veckans återkommande höjdpunkt - sånglektion. Fade-lade-la-dela-de-laaaaa!
Jag just nu..
Äh.

Kommentarer

Släng iväg en kommentar!

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0