Jeansjakt!

Är hur sömnig som helst efter dagen i skolan men nej, nu ska jag fan ta mig i kragen och vara lite duktig.
Ska nämligen gå och lämna tillbaka 4 VECKOR försenade böcker och ge mig ut på jeansjakt!

Tänkte prova de omtalade Levi´s Curve ID-jeansen. Ganska smart idé de har kommit på faktiskt. Istället för att bara välja jeans efter storlek, så har de tagit fram tre olika typer av 'former' också beroende vad för kroppstyp man har. Slight curve, Demi curve och Bold curve.
Så om man går till sin närmsta JC t.ex. så kan de mäta ut och säga vilken av de tre som passar en bäst! Superbra. Jag fick fram att jag hade Demi curve som tur var, eftersom JC i stan endast har den modellen. Prislappen ligger ju på nära 1000-lappen men äh, får väl se det som en investering eller nåt...hehe. ;)




Bild: Sarrmajjan.blogg.se

Kommentarer

Släng iväg en kommentar!

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0