220910

Hemma efter en dag som har känts väldigt lång! Som alla andra dagar trots allt.
I somras gick man ju upp vid 11-12-tiden...nu går man upp halv 7. 
Mänskligt? Nej! Men trots allt hade jag väl en trevlig dag. :D

Schkula som vanligt med italienska (piece of cake för mig), naturkunskap och matematik. Sen blev det lunch med finfina Taylor Edwards! Hon bor egentligen i Louisiana, USA men är här som utbytesstudent. Knappt pratat med henne innan men vi klickade direkt, superkul. Nu har man ju en riktig anledning att åka till USA. ;)

Vi bestämde oss för att ha en Jambalaya/Kladd-Cupcakes kväll då hon står för middagen och jag för efterätten!
Och tro mig...efter att ha provat mina kladdkaksmuffins, då vill man vara kompis med mig för evigt :)
Tar nog och lägger upp en liten tutorial här i veckan, haha!

Så nu är jag nyss hemkommen från sånglektionen! ♥ Men det är inte lätt, trots att jag sjungt i säkert 11-12 år nu.
Min sånglärare är ju som en sånglärare ska vara och väljer ut de svaga delarna, och tvingar en jobba med det.
Vilket är bra, men jobbigt & lite pinsamt när det inte går som man vill! ;) Men snart mina vänner, snart ser ni mig i Idol-finalen. Och då jävlar kommer det vara värt det, haha!


Nä nu blire annat ståhej, Ida kommer när som helst och då blir det till att fortsätta på vårat O.C.-maraton. Seth Cohen, I'm coming!

Kommentarer
Postat av: olivia - fotoblogg

najs med en utbytesstudent! det vill jag också ha.. :O haha ^^

2010-09-22 @ 18:31:56
URL: http://olivialarssonfoto.blogg.se/

Släng iväg en kommentar!

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0