You're the voice



Fyfan vad härligt säger jag bara! Fri från både trötthet, huvudvärk och den intensiva tinnitusen har lagt sig lite nu.
Jag lever igen! Hade ett helvete igår, både psykist och fysiskt, usch.

Fick gräddtårta med blåbär, hallon och jordgubbar idag på naturkunskapen - mumma. Det var en belöning av läraren eftersom vi vart full klass 5 lektioner i rad. Och han sa att vi kan få tårta + dricka (ja men nej, inte sån dricka) om vi är fullständig klass 10 lektioner i rad nu. Ska inte missa en enda i framtiden, that's for sure!

Nu ska jag iväg på möte med en grupp ungdomar som blivit utvalda att få diskutera med någon nämnd som har hand om ungdomsfrågor i Varberg. Nu jävlar ska jag se till att den här stan blir roligare! ;)

Slänger upp ett stort skocollage ikväll, don't miss it!

Kommentarer

Släng iväg en kommentar!

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0