Sovmorgon...typ

Tjenixen!

Försov mig lite idag, asbra och när jag väl kom upp & skulle dra hittade jag inte mina nycklar! Hittade dom ungefär då lektionen började så bestämde mig för att stanna hemma istället, hehe. Kan ändå 98% av det vi håller på med på italienskan nu. Så jag tänker åtminstone låtsas att jag hade sovmorgon idag. Vadå skolk? Va? Vad är det, hehe.

Idag blir det plugg...plugg...och åter, PLUGG. Allt ifrån att läsa om medeltida jordbruk till engelsk skönlitteratur och kommunism. Livet som samhällare är inte alltid det lättaste!

Den här veckan ska, hur som helst, ta mig fan bli grym! Känner för att vara duktig & ha kul, det behövs i höstdeppen som annars ligger där. Mycket plugg, mycket träning och fest ska det fan bli!



Kommentarer
Postat av: Ida Herdell

PARTYYYYYYY!

2010-10-11 @ 17:26:42
URL: http://idaherdell.devote.se

Släng iväg en kommentar!

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0