Sniffing Vuitton in my Prada dress

Ojojoj, räknade precis ut att det "bara" är 128 dagar kvar tills jag åker till London, haha! Kan knappt vänta. Vart där två gånger innan och vad kan man säga, the city has put a spell on me. Drömmer verkligen om att flytta dit efter gymnasiet! Får man drömma ännu mer skulle London College of Fashion sitta finfint. De har program när det gäller allt inom modeindustrin. PR, foto, design, inköp, kostym, journalistik, marknadsföring - you name it!
Allt är självklart vinklat så att det är inriktat på mode.

Och på tal om det, verkar det som om jag ska besöka skolan när jag åker dit i februari. Hur awesome?!
Mamma känner nämligen en brud som ska läsa där samtidigt som vi ska dit, så antingen går vi med henne och kollar runt på själva skolan, eller så får jag helt enkelt bara gå in till receptionen och se vad jag kan få för information där.
Either way it's going to be wonderful!


Bild: weheartit.com

Kommentarer

Släng iväg en kommentar!

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0