Fashion is in the sky

När jag verkligen känner för att drömma mig bort bland kläder då finns det bara ett ställe för mig - Net-A-Porter!
Allt är självklart yttersta lyx men åh, vilka material och vilka konstverk det finns!
Jag kan verkligen se kläder som konstverk. Vardagligen är väl de flesta kläder inte så utstickande, men det finns plagg/kostymer som utan tvekan går att kalla konstverk. Som faktiskt mer liknar konst än klädesplagg.

Här har ni några av mina favoriter som går att hitta på Net-A-Porter just nu. Vissa svårare att bära upp än andra!



Azzaro €920


Alice + Olivia €325


Malene Birger €243


Lanvin €3170


Missoni €1250


Versace €7509

Kommentarer
Postat av: Ida Herdell

DEN ROSA KLÄNNINGEN MED VOLANGER VAR SJUKT FIN!

2010-10-15 @ 18:35:02
URL: http://idaherdell.devote.se

Släng iväg en kommentar!

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0