:(

Hej säger en stackars flicka med ont i huvudet! Knappt 6 timmar sömn + mycket att göra på och tänka på = INTE BRA SUMMA.

Matematik -> Skolfoto -> Matematik -> Samhällskunskap -> Högljudd konsert -> Lunch -> Naturkunskap -> Skolbio -> Möte om PS-musikalen -> Magdans -> Hem i ösregn. Resultat?
För mycket på en och samma dag. En redan väldigt trött Martina har blivit en extremt trött Martina med huvudvärk och intensiv tinnitus. Jag har redan tinnitus men konserten idag var illa för mina öron, aj. :(

Men om jag försöker bortse från det dåliga, så har det faktiskt hänt ganska bra saker idag trots allt!
  • I rymden finns inga känslor var verkligen superbra!
  • Fick veta att jag har min uttagning om två hela veckor - förväntade mig att ha den inom en vecka!
  • Hade följe hem från magdansen med en gitarrlärare som var hur trevlig som helst. Ska börja ta lektioner hos honom i vinter! Han gick ut estet -09 och rådde mig verkligen att byta från SP till ES. Det däremot, är en lite negativ grej. För jag vill ju ha musik och den estetgemenskapen, men samhäll är så himla bra, fast på många andra saker. Ah, vad är väl en bal på slottet?

Har lovat mig själv att jag ska lägga mig inom 2 timmar, kommer bli omöjligt för mig att komma upp imorgon annars. Hoppas allt är bra med er andra - godnatt!


Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: tackkk :D

2010-10-19 @ 20:51:59
URL: http://decevven.blogg.se/

Släng iväg en kommentar!

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0