Au pair

God kväll gott folk!
Spenderat denna förträffliga afton med min kära vän Ida! O'boypannkakor med sylt och grädde satt fint i magen, för fint. Tyckte förresten att rätt person åkte ut ur Idol men fan, den bruden har trots allt sjukt cool stil. Hårfärgen tillsammans med den skitsnygga tatueringen och den mörka klädstilen - helt klart något jag hade velat satsa på i höst.
Tyvärr tror jag inte att jag kan bära upp det som fru Varg.

Som jag nämnt tidigare här i bloggen så är jag ganska så himla kär i London. Är verkligen hur sugen som helst på att flytta dit ett år eller två när jag tagit studenten! En bra plan hade ju vart att vara au pair i ett halvår och samtidigt försöka hitta jobb och lägenhet, sen sluta som au pair när tiden gått ut och kicka igång livet där!
Det är väl lättare sagt än gjort - men ingenting är omöjligt!



Ankarstav

Kommentarer
Postat av: NB

Tack, va gullig du är : ) Haha, men eller hur! Det är helt sjukt, otroligt vilken tur jag hade den där dagen. Det har bevisat att allt inte bara händer på film, utan kan också hända i verkligheten ; ) Ha en bra dag!

2010-10-23 @ 09:23:00
URL: http://nathaliearn.blogg.se/
Postat av: Josefine

sv: hihi ja samma här ;)

visste inte att du hade blogg btw! :D

(roligt att vi har typ exakt samma planer efter studenten haha)

2010-10-23 @ 21:29:12
URL: http://josefinek.se
Postat av: Jesper Smidje

Precis, ingenting är omöjligt. Nära vänner reser och flyttar ju utomlands till höger och vänster Det ska bli kul och se vart man hamnar sedan när man har tagit studenten. Fick så sent som förra veckan förfrågan om att flytta med både till USA och Norge, men jag har ju en skolgång att avsluta först, så det känns lite betryggande att man hinner tänka ut hur man ska göra när man har slutat. London står ju också högt på önskelistan över ställen man skulle kunna bo.

2010-10-25 @ 20:56:44
URL: http://smidjejesper.blogg.se/
Postat av: Jesper Smidje

Precis, ingenting är omöjligt. Nära vänner reser och flyttar ju utomlands till höger och vänster. Det ska bli kul och se vart man hamnar efter studenten. Fick så sent som förra veckan förfrågningar om att flytta med till både USA och Norge, men jag har ju en skolgång att avsluta först, känns betryggande att ha lite tid på sig att tänka ut hur man ska göra efter skolan. London står ju också med på listan över platser man skulle kunna bosätta sig.

2010-10-25 @ 21:04:25
URL: http://smidjejesper.blogg.se/

Släng iväg en kommentar!

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0