Leather

Tjolahopp! Chill skoldag idag, ajjemen. Var inte med på sista lektionen som var idrott, försov mig imorse så jag varken ville eller hann ta med mig kläderna. Ganska skönt ändå, men om min idrottlärare frågar så var jag jätteledsen att jag inte hade med mig kläder, haha.

Imorgon blir det däremot en fullproppad dag! Ta om skolfoto på morgonen eftersom två som inte ens går i min klass bestämde sig för att vara med på min klass foto. Ja, vi går tydligen i fyran. Efter det ska klassen se "I rymden finns inga känslor", en timma efter den är slut är det möte angående skolmusikalen Cabaret och en timma efter det blir det magdans! Vet inte inte hur jag ska hinna med allt men det ska bli riktigt kul båda att se bion och att få höra hur det kommer gå till på uttagningarna! Taggad.

Äeh, nu ska jag fortsätta plöja igenom Kings Of Leon's senaste platta som precis kom ut på Spotify, ciao!



Sidentröja Max Mara
Byxor i fejkskinn Zara

Kommentarer

Släng iväg en kommentar!

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0