To everyone and every no one

I'm back, och som alla längtat! Nu ska jag f...n försöka börja blogga på riktigt igen. Timingen är den sämsta med musikalrepetitioner som drar igång på tisdag och jag har hur mycket som helst som snurrar i min värld just nu, men kanske är det här just vad jag behöver? Sen så känner jag att de närmsta månaderna kommer vara månader att minnas. På gott och ont. Hoppas ni 3 stycken (!!!) Bloglovin-följare hänger på. Annars drar jag er mot er vilja ändå (soz).
Once you go black, you ain't never going back. För sant. Kommer inte kunna vara något annat än svarthårig utan avfärgning och blekning och härfärgning och bladibladibla på ett långt tag nu...ånghäst! Men lite fränt är det nog ändå va?! (Obligatoriskt svar: Ja)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jätte fint på dig martina ;)<3

2011-07-11 @ 01:25:08
URL: http://www.danssoffan.devote.se

Släng iväg en kommentar!

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0