Soirée francais

Startade ikvällen igår med att chilla utanför NG's med Alexander och Christopher...Kändes som på den gamla goda tiden, närmare bestämt för 3 år sedan, då jag och Ida alltid satt på bänken utanför och spanade folk. Något mobbat, något forever alone och något tonårigt men va fan! Det var fina dagar.

Anyhow hade de blivit inbjudna dagen innan på grogg hos fransmän så dit stack vi efter en stund! De var fem killar som var i cribet, varav två av dem jobbar här, och tre var på semester. Måste säga att det var avslappnat och roligt nästan från första sekund och som de flesta sydeuropéer var de väldigt generösa så det bjöds på dricka, chips, tomater (!!) och ja...det var det. But still. Asnajs! Efter en timma eller två kom det massa fler personer, musiken dunkade, Cheerios med vodkamjölk åts, kamerablixtrarna flödade och allt var fan frid och fröjd!

Drog mig neråt med Axel efter ett tag för att kolla läget i stan och säga hej till Aleks. Sjukt med folk det var i stan men det var fan go stämning överallt kändes det som. Efter lite segt chill där drog vi oss tillbaka till fransmännen men jag stack hem nästan direkt, gillar att avsluta kvällen när den är på topp och sen så hade jag ju faktiskt en väntande repetitionsdag! Men det skevade det sig lite med när jag kom hem...pratade i telefon i 3 timmar. Till klockan 06. Då det var soligt. Och fåglarna kvittrade. Skevt värre och huvudet diggade inte riktigt det när jag vaknade 4 timmar senare meeen, det var så värt det. Hoho.

Här kommer lite pix från igår va!














Kommentarer
Postat av: Wohlfarth

Det va fett fan :D

2011-08-13 @ 02:11:55

Släng iväg en kommentar!

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0