Viva Las Vegas

And now I'm back!

Bloggat lite smått på engelska på blog.co.uk men det höll inte länge. Tröttnar alltid på att blogga fast jag egentligen gillar att skriva och älskar att titta tillbaka på det jag haft för mig. Tyvärr har man ju ibland nästan för mycket för sig, det blir liksom svårt att hitta tid till att blogga.
Övat dans och sång i en vecka i sträck nu, flera timmar per dag. Är med i en Las Vegas-show med julbord på Teater Halland nämligen. Det tar på krafterna men när det här är över, nästa vecka, så vet jag att jag kommer känna mig så stolt och ha fått erfarenheter som är värda mycket! Perfekt förberedelse inför musikalen - nu är jag ju smått expert på snabba ombyten, att nöta in koreografier och användning av myggor. Det var ett riktigt moment det där, första gången att ha på sig en mygga. Ända sen sjunga blev min kärlek så har jag drömt om att sjunga med en sån, haha!
Nu blir det till att fixa hår och smink, för att sedan bege sig ut i den isiga luften till Teater Halland.
Puss på er mina obefintliga läsare!



Gästerna har det mysigt värre! Nästan så man vill springa ner från scenen och sätta sig i lugn & ro, men det hade nog sett lite konstigt ut!

Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-16 @ 21:12:39
URL: http://www.grinders.se

Släng iväg en kommentar!

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0